سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو: حالا وقت توافق است رئیسی در هیئت‌دولت بر فراهم‌کردن زمینه حضور هر‌چه‌گسترده‌‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس تأکید کرد وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است + فیلم و تصاویر مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین نتایج انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در خراسان رضوی | مشارکت ۴۷/۴ درصدی استان خراسان رضوی در انتخابات + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۴۸۷۳
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
  • ۳
آخرین نتایج انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در خراسان رضوی | مشارکت ۴۷/۴ درصدی استان خراسان رضوی در انتخابات + فیلم
استاندار خراسان رضوی نتایج قطعی آرای شمارش شده انتخابات مجلس شورای اسلامی به تفکیک شهرستان‌های خراسان رضوی را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، شنبه ۱۲ اسفند ماه با حضور در استودیو انتخابات خراسان رضوی با اعلام جمع‌بندی شمارش آرای انتخابات در شهرستان‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بیش از یک‌سال است دشمنان این نظام با تمام قوت در ارتباط با این انتخابات طراحی و برنامه‌ریزی کرده بودند تا نشان دهند مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد، اما علیرغم تقابل رسانه‌ای و عملیات روانی شاهد بودیم مردم عزیز به‌صورت گسترده در این صحنه سیاسی مشارکت کردند و نمایندگان خودشان را در مجلس شورای اسلامی و خبرگان تعیین کردند. ما خدمتگزاران وظیفه داریم از همه مردم عزیز تشکر و قدردانی کنیم که در این میدان مبارزه سیاسی کمک کردند و نقش‌آفرین هستند از جمله خبرنگاران که در جهاد تببیین و اطلاع‌رسانی و در جریان انتخابات حضور فعال داشتند که انتخاباتی با رقابت سالم و امنیت کامل و مشارکت بالا برگزار شد.

در استان خراسان رضوی تحت الطاف خاص امام رضا(ع) حماسه‌ای دیگر رقم خورد و حضور ۴۷/۴ درصدی در حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی اتفاق افتاد که به واسطه حضور مردم سربلند شدیم و مردم علیرغم برودت هوا و مشکلات با احساس وظیفه دینی، سیاسی و ملی حضور یافتند.

۴ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۵۶۳ نفر واجد شرایط در استان خراسان رضوی داریم که ۲میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۰ نفر در این انتخابات حضور یافتند که در سطح استان‌های همتراز، استان خراسان رضوی برتر و مشهد در بین کلانشهر‌ها رتبه اول را رقم زدند که احساس سربلندی داریم.

نتایج آرا در ۱۲ مرکز حوزه انتخابیه در سطح استان در ۹ حوزه نهایی شد.

علی آذری، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی باقی ماند

براساس اعلام آمار نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج، علی آذری با ٢٧ هزار و ٩٩١ رأی برای دومین دوره نماینده مردم در این حوزه انتخابیه باقی ماند.

سلیمانی و رستمی در نیشابور به عنوان منتخب مردم معرفی شدند

سید یحیی سلیمانی با کسب ۵۱ هزار و ۵۷۷ رای و محمد رستمی با کسب ۴۴هزار و ۱۱۴ رای بیشترین رای را در حوزه انتخابیه نیشابور کسب کرده و به عنوان منتخب مردم معرفی شدند.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه شد

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی با کسب ۳۸هزار و ۳۷۶ رای، منتخب مردم از حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس دوازدهم شد.

غلامرضا لالوی و مرتضی مطهری نیز به ترتیب با کسب ۳۵۱۷۱ رای و ۱۰۲۴۸ رای، دوم و سوم شدند.

عثمان سالاری منتخب مردم تایباد و تربت جام شد

عثمان سالاری با ۷۶ هزار و ۱۰۲ رای حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه تایباد، تربت جام، باخرز و صالح‌آباد شد.

نماینده منتخب «خواف و رشتخوار» و «درگز» مشخص شد

امیر توکلی رودی با کسب ۴۸ هزار و ۵۷۵ رای به عنوان نماینده منتخب این شهرستان‌ها در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

حسین محمدزاده با کسب ۱۴ هزار و ۸۹۴ رای به عنوان نامزد منتخب در حوزه انتخابیه درگز معرفی شد.

در حوزه انتخابیه تربت حیدریه مه ولات و زاوه محسن زنگنه با ۷۲هزار و ۳۱۸ رای منتخب شد.

در حوزه انتخابیه سبزوار، بهروز محبی با کسب آرای صحیحه ۵۹ هزار و ۶۸۴ رای و محمدرضا محسنی با ۴۰ هزار و ۵۶۶ ری منتخب مردم سبزوار شدند.

در حوزه انتخابیه چناران حسین امامی راد با کسب ۲۹ هزار و ۹۲۳ رای منتخب مردم چناران طرقبه شاندیز و گلبهار شد.

در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان هادی محمد پور با کسب آرای ۱۷ هزار و ۷۶۹ رای منتخب این حوزه انتخابیه شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد که سه حوزه کاشمر، فریمان و مشهد در مراحل نهایی خود است و احتمال دارد انتخابات مشهد به دور دوم کشیده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
0
0
این خبر که مریوط به چندین ساعت قبل بود،، به کله کچل این قد وقت میگذاریدکه فراموش می کنید خبرجدید را بگذارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
0
0
اگر آقای نبویان 426980 رای آورده و 35.19 درصد کل آرا را به دست آورده باشد، تعداد کل رای های تهران 1213356 هست.

چه طور تهران 24 درصد مشارکت داشته؟ تهران حداقل 10 میلیون واجد شرایط داشته و یعنی 12 درصد مشارکت کننده.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
0
0
فقط ارا را اعلام کن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->